Dijeta 9 kg a 10 %

 Dijeta 9 kg

Prilikom svakog mrsavljenja ne bi trebalo gubiti vise od 10 % telesne tezine jer to predstavlja veliki stres za organozam.

Pri sprovodjenju svake dijete za gubljenje velikog broja kilograma treba razmisljati o ovome.Takodje vecina dijeta je poznata po takozvanom jo jo  efektu tj. brzom povratku kilograma tako da ove velike oscilacije telesne mase mogu biti veoma stresne i stetne za organizam.

Jedna od retkih dijeta kod koje se trajno menja metabolizam i nema jo jo efekata je dijeta 9 kg 

Kreatori ove nemacke dijete tvrde da ona menja metabolizam i da u naredne tri godine od dana prestanka s dijetom nece biti povecanja kilograma.

Za  vreme sprovodjenja dijete 9 kg konzumacija alkohola i slatkiša strogo su zabranjeni.Dok ste na dijeti treba da pijete najmanje 0,5 litara tečnosti dnevno i koristite samo neslanu hranu. Takodje ne bi trebalo da konzumiraate zaslađena pića ili mineralnu vodu.

Detaljniji plan ishrane na dijeta 9 kg.

Ponedeljak:

Za doručak,  treba pitiu kafu bez šećera ili mleko. Ručak uključuje dva kuvana jaja i baren spanać. Večera se sastoji od jedne velike porcije govedine roštilj sa puno zelene salate i celera. Dok ste na dijeti ne bi trebalo da konzumirate hleb.

Utorak:

Za doručak,  na dijeti 9 kg treba da imaju kafu bez šećera ili mleko. Ručak uključuje veliki roštilj meso sa puno zelene salate i voće, ali ne i hleb. Za večeru, možda ćete imati koliko šunka koliko želite, ali ne i hleb.

sreda:

Za dorucak, uzmite kafu bez šećera ili mleko sa dve unce hleba. Ručak može da se sastoji od dva kuvana jaja sa puno zelene salate i paradajza. Šunka i zelena salata dozvoljeno za večeru. Dijeti ne treba da jedu hleba za ručak i večeru.

četvrtak:

Za dorucak, uzmite kafu bez šećera ili mleko sa dve unce hleba. Za ručak, pokušajte jedno jaje sa dosta sirovo ili kuvanu šargarepu i sir. Za večeru, imati koliko voća sa jogurtom koliko želite.

petak:

Doručak se sastoji od kafe, bez šećera ili mleka i sirove šargarepe sa sokom od limuna. Za ručak, probajte kuvana riba sa paradajz. Za večeru, trebalo bi da imate roštilj meso sa salatom. Nema hleba je dozvoljeno za ručak i večeru.

Subota:

Za doručak, dijeti mogu da imaju kafu bez šećera ili mleka i dva grama hleba, koliko na žaru piletina koliko želite za ručak, i dva kuvana jaja sa šargarepa za večeru.

Dijeta 9 kg 

Brza dijeta

Svaka brza dijeta se zasniva na deficitu kalorija cime se organizam primorava da veoma brzo pocne da trosi rezerve masnoca za energiju i odrzanje osnovnih zivotnih funkcija.

Na ovaj nacin postizu se veoma brzo dobri rezultati al je glavni problem u tome sto ovi rezultati nisu trajni jer odmah po povecanju broja kalorija brza dijeta pokazuje svoju manu_ kilogrami se isto tako brzo kako su otisli i vracaju.

Postoji veliki broj brzih dijeta koje nose naziv prema glavnoj namirnici.

brza dijeta sa supom ,brza jogurt dijeta itd.

 Svako je u potrazi za dijetu za brzo zdrave telesne težine. Ali da li je to uopšte moguće? Postoje mnoge instance brzog mršavljenja. Ali, koliko od tih brze dijete nam pomoći da zadržimo težinu do kraja naših života i vodi nas zdrave, kao i. Da li moramo da žrtvuju svoje zdravlje da gubitak težine?

Postoje mnoge dijete tamo, ali ako ste bili da imate savršenu dijetu kako bi se uključiti? To bi trebalo da:

Biti lako učiniti. Ako je previše teško da ne postoji način ćete ga pratiti.
Odgovara vašim trenutni stil života. Dijeta bi trebalo da se lako uklapa u vaš način života.
Su hranu koju volite da jedete. Prinuda se da jedu stvari koje se ne sviđa će trajati samo nekoliko dana.
Vežbe su možemo učiniti dok rade ili gledanja televizije.
Omogućavaju vam da Jedite 5 puta dnevno.
Neka Ti Snek
Neka jedete u restoranima.
To je sve lepo i dendi, ali kako je moguće da neko može zaista izgubiti težinu, a ponekad čak 10 kilograma za 14 dana, a ispunjavaju sve gore navedene. Pre nego što sam počela Gaze da masti programa bih vam rekao da je to nemoguće. Ali je moguće.

Druga stvar je da se ova dijeta to bez radite bilo šta od sledećeg:

Nema Lov Carb dijete - Lov Carb dijeta pomoći da izgubite težinu brzo, ali možete ići samo tako dugo jede proteina i povrća. Na kraju, ti ćeš pojesti parče hleba i to je samo ide da uništi ceo život, o draga.

Nema Dijeta pilule - Dijeta pilule može biti opasan za vaše zdravlje. Bilo je slučajeva metabolizma bustera zapravo izaziva bolesti srca i moždanog udara. Ova dijeta koristi stari način zdrav način ishrane za podsticanje rezultate gubitak telesne težine.

Nema Glad Dijete - ne jede stvara probleme gubitak težine sebi. Kada ne jedete telo ima tendenciju da zadrži svoje masne rezerve, kako bi se nadoknaditi nedostatak ishrane je prima. To poraza u svrhu ne jede.

Dukanova dijeta za mrsavljenje

Dukanova dijeta je modifikacija atkinsove dijete za mrsavljenje mnogo je savrsenija i ima manje losih propratnih efekata po osobe koje je sprovode dukanova dijeta bi trebalo da traje celog zivota u vidu jednog proteinskog dana tokom svake nedelje.ovaj proteinski dan dukanove dijete bi trebalo da omoguci trajno zadrzavanje postignute i zeljene tezine.

Dukanova dijeta se sprovodi u cetiri faze vidi vise Dukanova dijeta.

Ova dijeta za mrsavljenje nije narocito komplikovana i previse zahtevna.

...............@ 

 Dukan Dijeta je razvijen od strane Pjer Dukan Francuske. To je dijeta fokusira na vraćajući se korenima, primitivne Caveman načina ishrane: meso i povrće. Uglavnom mesa, kao protein je fokus ove ishrane.


Dukan Dijeta ima četiri faze: napad, krstarenja, konsolidacije i stabilizacije. Ova dijeta je trebalo da bude doživotno avanturu, i lakše tokom vremena. Pošto ste samo jedete meso i povrće, vi ste izbegavanje prerađenu hranu - što može biti vrlo tov. To je glavna svrha ovog ishrane.

Faza jedan može izgledati teško, ali koristi se brzo videti. Tokom napada fazi možete da jedete samo proteine. Ovo uključuje meso, riba, jaja, itd Obično ova faza traje oko deset dana, a gde je većina težine se gubi.

Nakon toga prvi napad je krstarenje fazi. Svaki drugi dan možete jesti povrće kao dobro. Ovo dalje znači da uglavnom ste na proteine, ali vi dobijate vitamina iz povrća - što pomaže pri kontrolu težine.

Konsolidacije faza je od ključnog značaja za ishranu. Omogućava vam da jedete šta god želite, ali zapamtite - to mora da bude zdrav. Ako se držimo uglavnom neprerađene hrane svoju težinu će ostati isključen i osetićete zdravije. Takođe, tokom ove faze dozvoljeno vam dve besplatne-za-sve obroke u nedelji, gde možete da jedete šta god želite.

Poslednja faza melodije dole fokus na proteina i najdužim fazu ih sve - ostatak svog života. To zahteva da imate jedan dan u nedelji koji jedu samo proteine, ostatak dana jednostavno jedete zdrave obroke sastoji se od druge hrane (koji i dalje može da sadrži proteine naravno). Dukan Dijeta ne zahteva pilule, i stvarno nema dugo, oštra, dramatična promena od svoje uobičajene navike u ishrani. Najjači faze ne traju veoma dugo, i ne zahtevaju da se oduzme - možete da jedete koliko želite, sve dok se fokusirate na proteine. Dukan Dijeta je do nazad na jednostavan puta, gde je hrana bila sve realne, a svi zdravi.

Kako smanjiti kalorije

Želja da se smanje kalorije  izgubi na težini je u porastu, kako ljudi uče da je gojaznost  više opasna bolest nego  ružna i estetski neprihvatljiva linija. Ona je odgovorna za više od 325.000 smrtnih slučajeva godišnje. U svetu u kome ima više od 300 miliona gojaznih ljudi,gojaznost postaje epidemija. Da bi se suzbio problem, od vitalnog je značaja da ljudi saznaju više o tome kako smanjiti kalorije da izgube težinu.

Sve šećera je stvoreni jednaki. Postoji mnogo fame sada oko zla kukuruzni sirup. Da se ​​razumemo, to je loše za vas kada želite da isečete kalorija da izgubite na težini, ali to je samo šećer u obradi formi. Sve šećer je loš kada želite da isečete kalorija da izgubite težinu. Ne zato što je puno kalorija sam po sebi, već zbog načina na koji efekat vaš metabolizam i sposobnost da izgube težinu. Koristite dobru zamenu šećera prilikom sečenja kalorija da izgubite težinu ako apsolutno moraju da imaju zaslađivač.
Jednu funtu iznosi 3500 kalorija. To znači da imate smanji da se više kalorija mršaviti polako. Jedan do dva kilograma nedeljno bi trebalo da bude cilj. Jer sečenje previše kalorija da izgubite na težini je opasno, spor je bolje, efikasnije i duže traje.
Možete izgubiti težinu bez vežbanja, ali to je teže. Vežba sagoreva kalorije tako da morate da smanji manje kalorija da izgubite težinu.
Najbolji način da se ograniči kalorija da izgubite na težini je da naučite ispravan delove. Nema više super veličine za vas.
Imajte časopisu kada pokušavate da smanji kalorije da izgube težinu. Većina ljudi su iznenađeni koliko oni jedu u toku dana.
Ostanite daleko od trendova. Dok su neki su pod znakom pitanja načina da smanje kalorije da izgubite na težini, drugi rade: ali ne zadugo. Razmislite o tome šta ćete biti u stanju da uradi za duge staze. Gubitak težine nije cilj-to je način života.
Pazite na uobičajene zamke kao što su praznici. Uživajte dan sa porodicom ili prijateljima, ali izbegavajte buffeti i ogromne večere. Napuniti vodom ili salata kako da gledate kalorija da izgubite težinu.
Govoreći o buffeti boravak daleko od "sve možete da jedete" restorana. Niko ne treba da učita tanjir pun hrane, a još gore kada pokušavate da gledate kalorija da izgubite na težini, vratite se za više.

Najvažnija stvar koju treba zapamtiti kada se broje kalorije da izgubite na težini, jeste dijeta nije kazna. Razmislite o vašem "dijeta" način života promeni, i sečenje kalorija da izgubite težinu kao put da se taj novi život. Saznajte više o obrok planovi i ishrani savete posetiti Kalorije i na kraju imate sopstveni resurs za zdrav način kako bi vaš telo bolje.

Nadam se da ste uživali u mom članku, da biste dobili više informacija i pročitajte moj najnoviji rad poseta "Kako se ugojiti"

Atkinsova dijeta

U poslednjih nekoliko godina kreirano je više stotina dijeta pre svega u komercijalne svrhe jer se u svetu posebno SAD dijete prodaju.Bez nekog naročitog ispitivanja napravi se neki dijeta plan kao jelovnik za 14 dana i kreće se u marketinšku kampanju.Ljudi sa viškom kilograma su tretirani kao potencijalni izvori prihoda .Drugi razlog za izmišljanje raznih dijeta je popunjavanje stranica štampanih i online časopisa.Mnogi časopisi za žene znaju da dame brinu o kilogramima i da će pročitati članak o nekoj dijeti koju je napisao neki novinar samo da bi stranica bila popunjena (naravno na stranicu ide reklama za neki proizvod za mršavljenje).

Jedna od najstarijih i u praksi najispitanijih dijeta je Atkinsova Dijeta koju su oprobali mnogi bolje reći desetine miliona ljui širom sveta.iako postoje mnoge kritike na njen račun i mnogi izveštaji o njenim lošim efektima i posledicama po zdravlje za Atkinsovu dijetu se može reći da je sigurno efikasna i bolja od onih sklepanih za pet minuta bez ikakvog ispitivanja.

Atkinsova dijeta ima poznate negativne efekte ali svi oni su poznati i ne naročito opasni po zdravlje ,svakako je opasnije praktikovati neku neproverenu dijetu.

Atkinsova dijeta ima po nekima tri a po drugima četiri faze najvažnije je da jedna faza traje doživotno(izgleda zastrašujuće ali se radi o ograničenju unosa ugljenih hidrata).Ako ste skloni gojenju jednostavno vam nema drugog izbora nego da zauvek ograničite ugljenih hidrata i da se pridržavate odredjenog jelovnika.

Atkinsova dijeta jelovnik se pre svega zasniva na hrani koja je veoma bogata proteinima (belančevinama a ima malo ugljenih hidrata:meso,jaja,sir...

Postoje i neke varijante Atkinsove dijete kao što je mesna dijeta ili dukanova dijeta koje mogu biti gore ili lošije od izvornog Atkinsa jer ipak Atkinsova dijeta je u praksi najproverenija i o njenim efektima se najviše zna.

Čestitamo!

Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.